Torsdag

Hej!

Nu är det bar en skoldag kvar innan helgen.
Imorse var det som sagt samling i aulan halv 10 (började egentligen 10).
Där pratade dom om A-veckan som är nästa vecka ons-tors-fre i cirka 10 min, sen var det slut. Kändes lite onödigt men men.
Slutade halv ett idag också, engelskan var inställd igen, men det var bara skönt, gick hem och la mig haha.

Idag ska åka och fika med Amanda, så det ska bli mysigt.
Det blir inne i stan någonstan, säkerligen Espresso house.

Ikväll är jag och mina syskon ensamma hemma, så måste fixa maten sen också, men de blir säkert bra.
Men nu tänkte jag kolla på Vänner, skriver mer senare, hejdå!


Jag gillar den här killen ;)




Kläderna idag!



Body/Tröja - Ginatricot
Kjol (är egentligen en tröja) - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0