Torsdag

Hallå där,

Har precis kommit hem från en ganska tråkig men skön dag på Hallwylska museét (det var så det hette).

Man åkte in till T-centralen, sedan bytte man till röda linjen mot Mörby eller Ropsten, sedan gick man av Östermalmstorg.
Därifrån var det bara en kort gåbit sedan var man framme.
Där inne gick man en rundtur med en guide som berättade om sakerna.
Det var mer som ett gammalt palats som någon gammal adelsfamilj hade bott i.
Man fick heller inte röra någonting därinne, vilket var ett av misstagen jag gjorde, haha.

Något däremot mer intressant var att MakeUp Store hade någon slags modellplåtning i samma byggnad som vi var i, massvis med modeller stog utanför, och bland annat hon Hawa från svenska Top Model.

Efter rundturen var slut tog vi en promenad till närmaste park där vi käkade lunch bestående av en macka och festis.
Sedan fick man gå hem, men jag och Sofia stannade kvar och gick en rundtur inne i stan.
Hittade inte så mycket, köpte bara två halsband.



Lägger in en bild på mina kläder idag också, here you go.

              

                                      

Linne - MQ
Skärp - Tiger
Kjol - Topshop
Strumpbyxor - H&M
Halsband - Ur&Penn


Nu ska jag gå ut och möta nicole, men jag skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: Maja

snyggt!

2008-09-08 @ 16:07:10
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0