Vällingby

Hallåhallå,

Precis hemkommen från Vällingby.
Det var ju inte precis bästa vädret ute, tur att jag hade med mig ett paraply.
Där inne kollade vi iallafall på present till Gabys bror som fyller år imorgon.
Jag måste säga att det inte är helt enkelt att hitta saker till killar, nästan omöjligt, vad ska man köpa? och vilka affärer ska man gå in på? hmm..
Det blev ett par svart/vita skor iallafall som hon köpte.

Ikväll vare snack om någon fest i Bålsta, men vi får se hur de blir med den saken, känns så himmla långt att åka.
Kan skriva lite mer senare, nu måste jag hjälpa pappa med maten.


            
                                  

(obs. det var inte dom skorna gaby köpte till sin bror, tyckte bara dom var så söta haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0